Välkommen till min nya blogg!



Hur skall man börja sitt första inlägg egentligen?

Har länge funderat på att börja med en egen blogg. Har hittills följt med andras bloggar lite i smyg. Nå i smyg kan man väl inte säga heller då det är offentliga bloggar.

Tänkte ändå göra ett försök med en egen och hålla mig anonym. Har nämligen ett jobb som gör att jag kunde bli lite utsatt, eller hur jag nu skall förlara det. Vill helt enkelt inte att vem som helst skall följa med mitt privata liv. Det kanske inte är så intressant att följa med min blogg då, men hoppas på att någon läsare hittar hit någon gång i alla fall och vill kommentera något! Det lär vara hälsosamt för själen att skriva av sig. Så om ingen följer med den så blir det min egna lilla dagbok med tankar om livet mm.

Det var ju inte det lättaste att komma in och börja på här, då mina namn förslag alla var upptagna. Vill göra det klart att jag inte stavat ´wonderfulword´ fel i misstag. ´Wonderfulworld´ var nämligen upptaget och tyckte då att ´word´ kunde passa i en blogg eftersom man skriver här.

Det här skall bli riktigt spännande!
Jag hoppas bara att jag snart får lite koll på hur man designar sin blogg så den blir lite mer attraktiv. Den som läser får se hur det utvecklas.

Ha en underbar dag alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0