Stress i kroppen

Känner mig stressad, jätte jobbigt. Ändå hade jag endast två lektioner idag på jobbet. Har handlat, varit ute i kölden och fotat lite grann och så var jag nästan en timme och väntade på ett museum i stan på min dotter, som var därmed klassen. Hade lovat hämta henne men visste ej riktigt när det skulle sluta och så drog det dessutom över tiden ordentligt. Sånt kan få mig så stressad sedan. Blev tvungen att handla igen pga att maten jag från början hade planerat skulle ta ca 2 timmar i ugn och det skulle jag inte hinna med nu. Så när jag väl fick henne i bilen hämtade vi lillasyster från eftis och for till butiken. Skulle dessutom köpa en liten födelsedagspresent, då yngre dottern skall på kalas i kväll.  Har nu ätit och humöret steg ett snäpp. kanske det blir ännu bättre nu då jag skriver av mig lite. om jag orkar ch har lust tar jag senare en länk ännu. var så nöjd i morse då åtminstone vågen reagerar på att det händer något med min kropp. Man blir nästan änu ivrigare och vill springa mer och samtidigt känns det lättare att hoppa över de där goda kvällssmörgåsarna, som inte gör mig gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0