Nu trött



Oj vad jag känner mig trött idag. Jag som tidigare skrutit med att jag blivit så pigg av länkandet. Blev plötsligt i går kväll trött. Pinade mig själv att titta på Dr. House, fastän jag gärna gått och lagt mig. Han är ju rätt bra, fastän man inte själv skulle vilja ha honom som läkare, förutom om han botar en då förstås. Men han är ju bara så härligt elak! Efter House måste jag lägga mig för en timme för att sedan stiga upp och följa med då Finland igen floppar i nordisk kombination. Önskar att jag bara sovit vidare för kunde ju inte somna om direkt efter heller. Nästa natt lär väl inte bli så mycket bättre...Tänker nämligen stiga upp kl.5 och se Finland vinna(?) mot Tcheckerna. Nå, hoppas kan man väl ändå. Tycker egentligen synd om de finska OS idrottarna då de fått så mycket skäll och ingen förstår hur det har gått så här i dessa spel... Det är väl små saker här i livet ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0