Äntligen fredag!

Är det inte något speciellt med fredagar?! Så underbart att få koppla av och njuta av några dagar ledigt.
Visst trivs jag på mitt jobb men ändå går man hela veckan och längtar just till fredagen.
Ok, jag har ju nog tänkt städa upp här och vi får en familj hit på besök fick jag höra just. Så något smått och gott borde här närmast planeras och inhandlas och tillagas. Men trots att man har städning framför sig också så känns det inte så jobbigt då det ändå är fredag.

Min man har i dag varit och gjort körkortsprov igen. Han har körkort men skall småningom börja lära sin äldre dotter köra också. Grymt nervös var han. Lite pinsamt om man inte skulle klara det, va? Men han fixade det som tur. Få se bara hur körundervisningen kommer att fungera. De berörda parterna har nämligen båda ganska häftigt temperament. Kan tänka mig dottern bromsa in och tåga iväg till fots om det kör ihop sig...
I och för sig lärde även min pappa mig att köra bil och det gick märkligt nog mycket bra, trots att vi också har ett häftigt temperament. Det är väl det ryska blodet i oss...Men jag var väl helt enkelt så bra på att köra bil att vi aldrig behövde bråka om det (he he).

Önskar er alla en skön fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0