Paus





Oj så länge sedan jag gjorde ett inlägg. Vet inte riktigt varför det blev så lång paus??
Allt är i allafall ok, förutom att jag idag stannat hemma från jobbet på grund av halsont och stegring. Solen skiner ute så känns trist att ligga här inne. Gissar att jag eventuellt blivit lite kall under helgen, då man jobbat i trädgården, blivit smått svettig och sedan då man pausat har man blivit lite kall...Hoppas jag är i bättre skick imorgon.
Det börjar äntligen se ut som vår här. Vi har dessutom skottat en del snö från gården samt putsat alla terasser från snö för att lite hjälpa våren på traven. Såg den första lilla narsissen sticka fram ur mullen igår. Yess! Har så väntat på att det skall börja hända något i trädgården!

Till något helt annat. Jag har tagit en navelpiercing för tre veckor sedan!. Där springer ungdomar och fixar piercings med föräldrars lov och jag frågade lov av mina döttrar...Nå på skoj då frågade jag vad dom skulle tycka om det. Min äldre dotter var inte riktigt förtjust men min yngre tyckte absolut. Helt bra har det gått. Lite rött men den har aldrig kännts dålig, varit sjuk eller så. En orsak att hålla sig i form. Tycker nämligen det ser förskräckligt ut om man är pluffsig och har en piercing i naveln. Håller igång och länkar varannan dag och det går bara bättre och bättre. Har fått mer tempo i löpningen fastän jag inte försökt öka på den. Kanske det beror på att jag blivit lite lättare (ca. 4,5 kg) och om man då sätter samma energi i stegen som tidigare så kanske det då leder till att det går lite fortare(?).
Nåja , kanske jag nu kommit igång igen med mina inlägg igen.
Ha en skön dag alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0