Ingen bättre dag idag

Samma mykkäkoulu fortsätter. Jag har sagt mitt, vad jag tycker. Nu är det bara upp till honom att försöka fixa det. Igår gjorde jag min normala länk. Är så glad för att jag gjorde det  för idag har jag absolut ingen lust och föret är dessutom dåligt. Det har börjat smälta nu. Äntligen. Men blir säkert en lång period av dåligt före nu, blött och trist. Hoppas det inte stoppar mitt länkande. Nej, ja vill fortsätta vara duktig. Har varit så nöjd över att kilona gått nedåt sakta men säkert. Det kräver också att jag inte äter någon kvällsbit. Och det är ju det som är godast, att ta en fika, en god smörgås och mumsa framför tv:n. Det är slut på de vanorna nu :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0