Tvillingar!!!

Sent i går kväll, hade redan somnat, fick jag ett sms, där det stod att min bror och kommande fru väntar TVILLINGAR. Sååå häftigt och är så glad för deras skull!!! Kan säkert kännas lite jobbigt för dem med två stycken, men som syster tycker jag att det skall bli så roligt! Tänk att min lillebror ska bli pappa- på tiden! Är så glad för deras skull och de kommer garanterat att klara det bra. Måste nu vänta ända till oktober(?) förrän de kläcks. Lång tid att vänta. Synd bara att vi har 450 kilometer mellan oss, men vi brukar ju nog träffas rätt ofta ändå, främst på sommaren.
Mina flickor var naturligtvis också glada. De har ju så länge väntat på fler kusiner. Min yngre dotter var dock lite orolig över hur skulle det nu gå med deras Borgbackenutflykt, som de lovat göra med mina flickor på sommaren. Det löste sig ändå och flickorna får åka. De väntar nu att få hjälpa till med att sköta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0