Knakar i knutarna

Sitter under filten i soffan och njuter av brasan. Ute krakar det i knutarna och är svinkallt. Mot slutet av veckan har de väl lovat lite varmare. Skulle vara på tiden nog.
 Har kännt mig jättepigg idag och det tror jag faktiskt beror på att jag rör på mig så mycket mer än för en månad sedan. Har i princip länkat varannan dag. Idag var jag igen på språng. Har sagt det förr, men jag känner mig så duktig!
 På torsdag morgon blir det att vakna tidigt. Tänker titta på Finland-Tcheckien, hockeymatch. Då gäller det för grabbarna. Hela OS har ju varit en flopp för vår del, så få se om det kan bli något annorlunda. Få se bara om jag orkar mig upp. Heja Finland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0